2010. szeptember 2., csütörtök

Akcióztam

Csodás volt a mai nap. Hát mit mondjak? Kezdem az elején. Hetek óta szünet nélkül fáj a fejem. A kollégák már szóvá tették, hogy ez így nem jó, kezdjünk vele valamit. Na jó de egyedül voltam a dolgozóban, nem hagyhattam a bótot magára. Ma éjjelre aztán olyan szintre vittem a dolgot, hogy már csak ülve tudtam aludni, mert ha a párna és a fejem randiztak, akkor csillagokat láttam. De azért sztahanovista módon bementem reggel dolgozni, de hamar rá kellett jönnöm, ez nem fog menni. Kilépőt kértem és elosontam a körzeti rendelőbe.
Ott a doktornő elmondta, hogy úgy érzi, ez nem csak egyszerű fejfájás, és beutalt a Bajcsyba. Teljes kivizsgálásra, de legfőképp neurológia.
De nem kell örülni, még nem megyek a "vigyorgóba"! A dokinéni felhívta a figyelmemet, hogy ne hagyjam magam lerázni, mert megteszik ha hagyom. És ha el akarnak küldeni, kérdezzem meg az illető nevét és mondjam, hogy ez azért kell, hogy ha valami komolyabb bajom lenne ezek után, akkor legyen kire hivatkoznom. Mit mondjak, ez ám a jó kezdet!

Odamegyek, betegfelvétel, néni rázza a fejét...nem oda kell menni hanem a sürgősségire...nagyszerű, átmegyek...másik néni...menjek el az üvegajtóig majd ott jobbra, neurológiai ambulancia...elmegyek...ott kiírva a következő szöveg: "szeptember kettedikén az E épület 2.emeletén van vizsgálat...hurrá, és nem mint Micimackóban, "Tilos az Á" hanem itt irány az E. Na ez nem volt olyan jó vicc. Tehát felcaplat az E kettedikre, ahol a néni arrogánsan elutasít, miszerint ezzel a papírral nekem a sürgősségire kell mennem. Na mondom, ez ám az ördögi kör. Onnan jövök, néni kérem. Nem volt mit tenni, visszaosonás a földszintre a sürgősségire. Néninek elmondom mi volt fent, aki arcokat vág és pingvinezik a pult mögött. Majd nagy kegyesen elkéri az adatokat és leültet, majd hívnak.
Majd hívtak és be kellett mennem egy nem túl szimpatikus helyiségbe. A vizsgálatot nem részletezem, nem ez a lényeg. Hanem a személyzet hozzá állása. A legutolsó senki, aki kikérdezett, úgy beszélt velem, mint ha megöltem volna apját anyját. De igaz, ebédidőben mit vagyok én rosszul?! Az orvos kivételesen rendes volt, és alapos is. Aztán eldöntötték, hogy ugye nem szokás, de lehívják a neurológust, hogy mégiscsak vizsgáljon meg. Míg erre vártam eltelt egy óra. Aztán megérkezett a néni, aki elküldött E kettedikről. Számítottam rá, hogy na most megkapom. Hát megkaptam. Két hete fáj, és ilyenkor kell jönni, és különben is. Orrpiszkálás jobb kéz, majd balkéz, térdreflex, aztán szevasz. Nincs magának neurológiai problémája. Viszlát. A zárójelentésre vártam röpke egy órát, majd röhögő görcsöt kaptam, mikor kifelé elolvastam. Neurológiai szakvélemény: "teljes kivizsgálás javasolt". Ezek szerint ezek nem tudnak olvasni, ugyanis ez volt a beutalón! Most akkor merre kell álljak arccal?

És a hab a tortán a mai napra, megcsípett egy darázs, amire ráadásul allergiás vagyok...



7 megjegyzés:

The E.Art írta...

Jesszus,remélem semmi komoly!!Szar ez az egészségügy,ezt a hozzáállást:-O
És most mi a következő lépés?
És ha megcsípett a darage van valami amit beadsz magadnak?Mi az "ellenszérum"?

Huligánlány írta...

jézus... és nem mondta senki, hogy "de a magánrendelőmben stb stb..." ???

Kriszty írta...

Szerintem felháborító. és kiszolgáltatott vagy nekik. Olyan ritka, ha egy igazi elhivatott orvossal találkozik az ember, hogy arra meg azt hiszi, hogy valami nem oké.
Következő lépés, holnap vissza a körzetihez. De nem is ez a lényeg. Nem panasznapnak szántam, csupán, hogy milyen a helyzet.
Darázs ellen darázsfű. Kálcium és levendula olaj.

Kriszty írta...

Nem Cili, a magánrendelős téma nem merült fel. Végül is várható lett volna.

Newsee írta...

De ugye valamit adtak a fejfájásodra, a nyakad nem merevedett be? Ha igen panaszkodj megint, mert nálam ez a kulcsszó sokat jelentett!
Igen a mai egészségügy a le nem rázhatóságról szól. Nekem egyszer fájdult meg a fejem és én sem hívtam ki az ügyeletet hétvégén. Én is kaptam fejmosást hogy miért hétfőn, igaz a neurológiai rendelésre küldött a házidoki (onkológus is!) aki szintén orr, térd és kikérdezés után elzavart a kórházba. Nekem is azt mondta hogy nem hagyni lerázni magamat, bár oda telefonál. Én CT-t kaptam, hála istennek nem volt rajta semmi.

Ani írta...

Na ez borzasztó szomorú..... És az a legrosszabb, hogy IGAZ. Ezt csináljuk a betegekkel, mert baj, ha akkor jön, amikor kezdődik a munka, rossz, ha a közepén jön, és az is rossz, ha a végén. Nagyon szomorú :( Tisztelet a kevéske, még lelkes kivételnek.
Remélem, megoldódik a bajod!

Kriszty írta...

Nagyon köszönöm.
Valójában nem tudom mi kellene ebben az országban, hogy ez a hozzá állás megváltozzon. Mikor nézem Dr House-t csak ámulok mennyiféle vizsgálat és mi minden történik mikor bekerül valaki pl egy sürgősségi osztályra. Tudom...tudom, az csak egy film. De alapszik valamin. És ha ilyesmi az ellátás, már nyerők az itthoni mellett. És azok a dokik akik elmennek külföldre dolgozni, vajon külföldön is így állnak hozzá, vagy ott muszáj felvenni a tempót?!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails