2010. október 30., szombat

Helyzet és hangulatjelentés

Ha netán valaki hiányolt volna, akkor jelentem megvagyok. Aprócska szabadidőmben ami még hadra fogható, kötögetek. Sálat Pipének. Aztán majd a menyemnek is valamit. De neki nem jó az ilyen csiliviliszőrmés. Magamnak is fogok legalább 2 pulcsit, úgyhogy most a varrócska standby üzemmódban. Pedig a macikám készülhetne legalább magától. Mert már nézegetném a falon. :)


Nem tudom ti hogy vagytok a dologgal, de nekem ez a Halloween megint csak olyan erőltetett dolog, mint a Valentin napozás. Miért kell, hogy ezek a dolgok így begyűrűzzenek Amerikából? Vagy mondjuk úgy, az angolszász országokból. Mi se erőltetjük rájuk a Busó-járást! Nem értem. Nekem mindenesetre marad Mindenszentek napja és halottak napja. Tudom, náluk úgy van, hogy Halloween megelőzi egy nappal a Mindenszentek napját.
Sebaj, akkor sem kell. Én nem öltözöm be boszorkánynak se, mert ahhoz nekem ruha sem kell, megoldom csak így hétköznapiban is :D Ha meg csokit akarunk, lemegyünk a boltba, nem küldöm a gyereket kéregetni :) Na részemről ennyit a Halloweenről.

Az eltávozott szeretteimért pedig gyújtok egy egy gyertyát...

4 megjegyzés:

Mánya írta...

Szép lesz Pipe sála :)

mannamari írta...

Szép lesz a sál.

Halloween ügyben pedig egyetértek veled. Nekem is másról szól ez az időszak, hiába másik nap.

The E.Art írta...

Klassz ez a sál:-)
Halloween-nel kapcsolatban egyetértek veled,annak ellenére,hogy néhány bájos boszi vagy tökmotívum igenis tetszik...de maradjon meg Magyarországnak mindenszentek napja.

Kriszty írta...

Persze, nagyon jópofa kis boszik meg mindenféle cuccok vannak, ezt nem vitatom. Én is megnézegetem őket, de pl a menyem kérdezte, hogy mi nem szoktunk tököt faragni ilyenkor? amire én rávágtam kategórikusan, hogy NEM. Ez lehet már amolyan "dafke kutya" dolog, de nem izgat.

Köszönöm az elismerést sál ügyben.

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails