2010. december 19., vasárnap

Ünnepi hangulat...

Igen, nemsokára az. És nekem semmi hangulatom sincs hozzá. Igaz ehhez hozzájárul az is, hogy szét van bombázva a lakás. Kicsi fürdőszoba felújítás folyik. És az én hibám. Mert én mondtam, hogy egye a fene, csak kezdődjön el, még ha félbehagyva is de történjen valami ünnepig. Ja, akkor most ne nyavalyogjak, mi?! Fázisfotók készülgetnek. A szomszédok biztos szidják a rokonságot, de pont leszarom. Amit mi eltűrünk alulról, felülről asszem ennyi belefér bőven.
A csempe színének megválasztása, az egy csodás folyamat volt. Első kőrben, alul sötét felül világos megoldás szerepelt, bordó-rózsaszín, vagy tégla-drapp kombinációban...na de mi olyan vásárlók vagyunk (én) aki mindent látni akar, majd utána dönt. És nem lett volna hátrány ha magyar termék. Bekocogtunk egy hazai nagymúltú cég csempe szaküzletébe, ahol szerelem első látásra... csokibarna-türkiz-vanilia színösszeállítás. Nagyon csecse volt, csak kiszámolva már nem annyira tetszett. Nesze neked divat. :) Aztán találtunk egy nagyon szép elegáncsos megoldást. Világos dohányfüstös, széles aranyozott bordűrrel. Mutatom.

Zuhanyfülke helyett újra kád. Alig várom, hogy végre kész legyen. De nem lesz meg ünnep előtt, úgyhogy ez most egy ilyen karácsony.
Talán épp ezért, vagy csak mert bent sok a munka, vagy csak egyszerűen lustaságból, de még neki sem indultam vásárolni. Pedig én már ilyenkor mindig röhögök a markomba, azokon, akik utolsó pillanatra hagyják a dolgot. Igaz nem is lesz nagy ajándékozás.
A hó egy kicsit, halványan bepróbálkozott hangulatilag, de aztán ez el is múlik, mikor visszafordulok a lakás felé. :) Mindenhol van valami ami nem odavaló. :) Valójában fel nem fogom, hogy abban a csöpp fürdőszobában ezek hogy fértek el eddig :)
Na ha készen vagyunk, majd mutatom.

1 megjegyzés:

The E.Art írta...

Krisztike,kitartást a felújításhoz!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails