2011. július 31., vasárnap

Minden út Rómába vezet

 "Hordoztam gyereket a szívem alatt.Aludtam úgy,hogy kisbaba feküdt a mellkasomon.Pusziltam bibiket,megtört kis szíveket,lepukiztak,lepisiltek​ ,lehánytak és éjszakákat töltöttem karosszékben. De most sem tenném másképp!!! A testem bár nem tökéletes,de ha belenézek a tükörbe egy anyukát látok, aminél nincs nagyobb dicsőség és áldás!"

Ez a kis idézet a fb-on kering de sok mindent elmond. Mindig próbáltam kimutatni az érzéseimet a gyerekeim és szeretteim számára. Már majdnem meginogtam, hogy nem jó így, mert akadtak akik nem, vagy nem úgy értékelték ezt. Azt gondolom, hogy ebben a szürke csúf pénzéhes és számító világban márpedig erre szükség van. Persze tudom én, hogy nem vagyunk egyformák, nem is szerethetjük a másikat ugyanúgy. 
Tegnap láttam egy filmet Sandra Bullock főszereplésével. A címe "Majd elválik". http://www.youtube.com/watch?v=nNVbi6tGhrg  És ebből a filmből megint csak azt szűrtem le, hogy jó az ahogy én csinálom..., hogy annak akit szeretek mondjam, mutassam és éreztessem, mert ki tudja mi lesz holnap. Főleg egy gyermeknek mindig tudnia kell! Mert ha ezt nem kapja meg, rossz felé indul. És azt gondolja majd, pénzen mindent megvehet. Sajnos ez most a felfogás. Nagyon hibásan. Nem vagyok hülye, tudom, hogy minden a pénz, de egy valami nem!
Félreértés ne essék, nem dicsőíteni akarom magamat, de megingatni sem fogom hagyni azt a hitet, hogy nem kell tudatnunk a másikkal, hogy szeretjük! Ha valaki így nő fel, azt csak viszi magával tovább. És ez a legrosszabb örökség amit átadhatunk. Tudom, az anyaszerep nem kispályás hivatás. De ha jól csináljuk, olyan emberek nőnek fel mellettünk, akikre nagyon büszkék lehetünk. És jó lesz látni, miként szeretnek ők is.
Akkor kanyarodjunk Róma felé. Ádám fiam és az ő menyasszonya Emőke ma elutaztak Rómába... hisz minden út oda vezet. Olyan büszke voltam a fiamra és hogy olyan férfivá lett amilyen után sok lány csak áhitozik! És nekem az a dolgom, hogy erősítsem ebben a tudatban és viselkedésben.   
Majd megfagytunk de megvártuk míg elindulnak. A felszállást viszont sajnos nem láttuk, mert az épület takarásban volt.



video


Délután kaptam egy sms-t, miszerint durva meleg van és épp a Colosseumnál sétálgatnak. :) Én meg csak örülök, hogy minden rendben van.
 
 

2 megjegyzés:

The E.Art írta...

Az én Édesanyám mindig kimutatta a szeretetét,és a mai napig ebből merítkezem,hiszen oly fontos egy ölelés,egy érintés---finoman éreztetni a másikkal,hogy szereted.Egy Anya gyermek kapcsolat véleményem szerint így lehet tökéletes,bensőséges.Ugyanezt adom vissza az én lányomnak is,és ez így lesz,míg a világ világ.
Jó nyaralást a szerelmeseknek!:-)

Kriszty írta...

Akkor te is szerencsés vagy! Sokan felnőnek úgy, hogy ebből semmit nem kapnak. Sőt!
Nekem mindkét szülőmmel nagyon jó kapcsolatom volt, és biztosan most is az lenne. Tényleg úgy van, hogy ahogy kapjuk, úgy adjuk vissza. Igen, a teljesség nagyon jó szó, mert így lesz kerek egész.
A szerelmesek biztos jól nyaralnak. Anya meg örül, hogy nekik milyen jó!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails