2011. július 18., hétfő

Narancssárga? Sose többet!

Egy kedves kolléganőm kérése volt egy narancssárga karkötő és gyűrű hozzá. Kb 1 hónappal ezelőtt. Azóta kínlódunk, én meg a narancssárga. Sose volt nagy kedvencem, de most végképp kiábrándultam ebből a színből. Az első karkötő egyáltalán nem ilyen volt. Szép erős narancs delicából csipkésen swari berakásokkal. Nagyon szépen sikerült. Majd reggel Kriszti el itthonról, kicsi táskájába be a karkötő. Bent boldogan mutatnám, de nincs mit. Sanszos volt, hogy kirántottam még otthon. Encit hívom, lécci nézd meg nekem nincs e a ház előtt a földön. De, ott volt, ahogy kinyitottam a kocsi ajtaját kikaptam a kocsikulccsal (csodálatos mágneszár), ami által ki is tört néhány szem belőle (az is lehet, hogy ráléptem?) Cseppet kétségbe estem. De nem fog ki rajtam. Nem ugyanabból a delicából, de elkezdtem egy másik mintát, majd egy harmadikat, majd egy negyediket. Végül ezt a mintát találtam ki így ahogy most látjátok. Kb 28x sírtam el magam míg készültek. Szerintem el van átkozva a narancssárga. Úgyhogy sose nem akarok többet ilyen színűt. Függetlenül attól, hogy szép vagy sem.
Na most lehet nevetni :)))))



4 megjegyzés:

The E.Art írta...

Háááááááááááát,látod van aki szereti.Viszont a minta és a kivitelezés szép!

Newsee írta...

Szerintem szép lett, és egyáltalán nem látszik rajta a munkád verejtékes volta ;-)

Kriszty írta...

Ééééés képzeljétek, úgy örült neki...hogy még szebb mint az első megoldás volt. Ezek után én jobban örültem, mint ő. :)))

kkati írta...

Szép kis szett lett ez végül.

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails