2011. augusztus 3., szerda

Mary Poppins és a csodaasztal

Az úgy volt, hogy Évinek én lettem a 200. követője. 
Ő pedig felhívást adott ki, miszerint kőrözés alatt állok. :) Szeretne nekem valami kis meglepit készíteni. És ma csengetett a postás... bár identitászavaros lehet, mert nem kettőt csengetett, hanem frankón ráfeküdt a csengőre... lehet előtte kommandós volt. :)
Nnna a lényeg, hogy meghozta a meglepimet, és rendesen elcsodálkoztam, mert nem számítottam ennyi mindenre. Azt tudtam, hogy csak szép lehet, mert Évi minden cucca nagyon szép! Olyan volt a boríték, mint Mary Poppins táskája. Csak szedtem ki a cuccokat sorban :)))

Évi nagyon nagyon köszönöm neked. 
Csodaszép meglepit készítettél nekem. 

És itt a megfelelő alkalom, hogy bejelentsem az 50. követőm tőlem is kap valami Kriszty-gyöngyöset. Jó lenne már 200-nál tartani nekem is, de nem hajt a tatár, majd eljön az is.

Na jó nem dumálok annyit, hanem mutatom!


És ha már mutogatok, akkor itt van egy a héten elkészült darabom. 


Ezt még a csoda asztalkám nélkül csináltam. Na de mostantól van nekem olyanom és olyan szinten megkönnyíti a gyöngyözést vagy a rajzolást vagy majd egyszer a varrócskát, hogy az hihetetlen. Igaz nem egy Koloniál, de roppant hasznos (és összecsukható, ha épp nem használom). Ugyanis nekem nincs kis sarkom (amilyent nagyon szeretnék majd egyszer) így a fotelban szoktam gyöngyözni esténként a TV zajával. Ezt a kis asztalt meg becsúsztatom a fotel alá és szuper komfort :))
Szóval ma dupla öröm ért.

Magic Table
Ma pedig neki álltam egy türkiz csodának... az asztalomon.... Ovális bogyót gyöngyözök be ééééés... az első darab sikerült :))) Ha elkészült, hozom.

1 megjegyzés:

Muttery írta...

Nagyon örülök,hogy tetszik!!Gyönyörű a Cameád!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails