2011. szeptember 18., vasárnap

Idegen terep

Igaz nem teljesen idegen, mert annak idején mikor a Sweetheart Tree samplereket hímeztem, akadt néhány rózsácska is de azok még nem szalagosak voltak, csak hímzőfonalasok. Pénteken elszállt az agyam a szalaghímzésre. Beszereztem néhány színt, hogy legalább ki tudjam próbálni. Csak egy kicsit. :)
Hát ez lett belőle. Szerintem elsőre egész tűrhető lett. Vannak terveim, de tanulás mellett most nem lehet nagyon belecsapni. Már így is lelkiismeret furdalásom van, hogy tegnap megint nem tanultam. Így ma kell...muszáj! Szóljatok rám ha linkeskednék. :)

This is my new idea or whim ... my first silk ribbon emroidery.
I have ideas, but I may not start it unfortunately because I have to learn it now.


Egy kérés, kérdés. Ha valakinél otthon a polcon pihen ez a könyv és nem hasznos, vagy csak úgy van és ha megválna tőle nem okozna nagy problémát én szívesen átvenném. Vagy ha látjátok valahol, gondolhatok rám kérlek, és szóljatok merre keressem. Mert üzletben már nem kapható sajnos.

I would like to buy this book very much but it is not sold already in a bookshop. If somebody has it and would be able to miss it, I would buy it.



Mutatok egy macikát is, aki nagy segítségemre van a tanulásban. Enci talált neki bébigatyót, majd ráadta, és sírtunk a nevetéstől. :) Ez egy igazi TÜNDÉRMACKÓ! A neve Borika. :)

She is one of my favourite Teddybear, Borika. She is a real FAIRYBEAR
My daughter dressed her. :))
.

9 megjegyzés:

Newsee írta...

Szép lett a szalaghímzésed! A maci baba nagyon cuki :-D

Cathlen-Kata írta...

Mél megy! A maci meg cukibaba :-))

bemese írta...

Nagyon ügyes vagy! Szépséges! Írtam!:)

Kriszty írta...

köszi lányok, néztem és válaszoltam is. :)

Edit írta...

Nagyon szép lett!!! Gratulálok! A macid pedig cuki! :)

The E.Art írta...

Édi maci,a szalghímzéshez meg hajrá!Szép lesz az!
A könyv nekem megvan ugyan,de olyan ez is,mint a Horgolás bibliája:egy csomó ideig láttam,most meg sehol nem lehet kapni.És nem nyomják újra:-S

Kriszty írta...

Köszi - köszi.
Igen Emő, sajnos sehol nem lehet kapni. És amikor még volt ráadásul akciós is volt itt az alexandrában, de akkor nem vettem meg, mert úgyse állok neki. Most meg...:(

Bernadett írta...

Gratula.:)Ilyet en is szeretnek majd egyszer kesziteni!:)

Kriszty írta...

köszi. hajrá. jó csinálni és nem is nehéz.
holnap kapom meg a szépen kinyomtatott könyvecskémet is, mert meddő próbálkozásnak tűnt megszerezni. úgyhogy neki is állhatok nagyobb méretekben is. :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails