2011. október 22., szombat

Ez most nem játék.

Segítségre van szükség. Mégpedig egy kicsi lánynak és családjának. Viktória nagyon beteg, epilepsziás, és kezelésekre kéne járniuk messze a lakóhelyüktől. Képtelenek finanszírozni. A szülők a kollégáim. István és Andrea. Nyitottam egy másik blogot 


címmel, és Zelnice ötletét alkalmaztam. Miszerint mindenki felajánlhat bármit amit gondol. Kötős, horgolós, gyöngyös, keresztszemes, szalvétás, patcworkös, vagy legyen az bármilyen tevékenységhez köthető. De lehet akár egy könyv is. Lényege, hogy felteszem a blogra és meg lehet venni. Licitálni lehet a felajánlott cuccokra. 
Fontos, hogy többféleképp segíthettek. Felajánlással is és vásárlással is. De ha nincs mit felajánlani vagy nem tetszik semmi, akkor az is elég ha megosztjátok a blogotokon vagy Facebookon. 
Fizetni átutalással vagy rózsaszín csekkel lehet, emailben adok meg bankszámlaszámot ami az apukájé.

Nem szeretem a mindenfelé keringő segítségkérő leveleket amik többnyire kamuk és évek óta terjengenek. Azt gondolom, hogy ez nem egy egyszerű segítség kérés. És mivel összetett, így a vásárlók sem járnak rosszul. 

Kérlek titeket, amire van lehetőségetek, tegyétek meg ezért a pici lányért!

6 megjegyzés:

katha írta...

szia :)
Én néhány napja hasonló kezdeményezéssel fordultam a lányokhoz, egy kisfiú miatt akinek őssejt kezelés kell mert élete végéig tolókocsiba kerül.
Szeretnék neked is segíteni, illetve a kislánynak. Valamit felajánlok amit készítek. Pár nap és küldöm, hogy mit. Remélem minél többen leszünk :)

Kriszty írta...

Én is nagyon remélem. Nagyon köszönöm előre is!

kepi táska írta...

Kriszti, van határidő az ajándék felajánláshoz vagy az elküldéshez? Mert most nincs kéznél semmi, el kell még készíteni.
Nagyon együttérzek a szülőkkel, borzasztó lehet!

Kriszty írta...

Nincs határidő. Köszönöm, hogy tervbe veszed :) Puszi

Amy's írta...

Kitettem a blogomba..torom a fejem mivel jarulhatnek hozza es mikeppen

Kriszty írta...

Nagyon nagyon köszönjük!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails