2011. október 14., péntek

Fonok ... vagy mi... :)

Megfertőződtem...már megint. 
Az úgy volt, hogy kötni szerettem volna a virágos párna után. És elkezdtem keresgélni szép színátmenetes gyapjút ami nem aranyárban van. Elnavigálódtam Bucillához, aki gyapjúfestéssel foglalkozik (többek között) Ott találtam olyat, hogy szalaggyapjú...te jó szagú...az meg mi?...ő kiokosított és máris azt vettem észre, hogy ezer meg ezer videót nézek meg a fonásról és mindenféle gyapjúval való foglalatosságról.
Úgy éreztem meg kéne próbálnom és eközben rátaláltam  ZSU -ra, aki szerintem mestere ennek a csodás technikának. Okos kérdéseimmel jól megizzasztottam, Ő  viszont önzetlenül és kedvesen segített első perctől kezdve, amit itt is nagyon nagyon köszönök neki. Ettől kezdve nem hibázhatok ha neki kezdek.


Eltévedtem ma a Szövőházba és láss csodát, ott véletlenül találtam orsót is a fonáshoz és szalaggyapjút is, szép türkizes színátmenetest (a kép tompább színt mutat)
Olyan sok szép gyapjút láttunk. Nyerset, színátmenetest, csipkét, vastagot, nemezelni valót, tűket, orsókat, meg sok szép dolgot. Pedig csak egy csöpp bolt.
Ezek velem jöttek, mert muszáj volt nekik. :)

 
Virágos kenderem
Kiázott a tóba,
 Ha haragszol babám,
Ne jőjj a fonóba.
Elejtem az orsót,
Nem lesz ki feladja,
Bánatos szívemet
Ki megvígasztalja.


 jó kis olvasmány




2 megjegyzés:

Amy's írta...

Nagyon erdekes foglalatossag lehet.Sok sikert kivanok hozza.
Az a kep a pici barikaval rettento aranyos :)

Kriszty írta...

Nagyon köszönöm! Igen, a kép nekem is nagyon tetszett. :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails