2011. október 29., szombat

Szomorú vagyok!

Nem is kicsit. Mégpedig Viktória miatt. Azt gondoltam, hogy tudok segíteni annak a pici lánynak egy ilyen blog létrehozásával. Illetve nem is a létrehozással, hanem ami utána jönne. Azt gondoltam sokan szeretnének majd segíteni, hisz minden ismerősöm kreatív és ontja magából a jobbnál jobb dolgokat. Sokunknak gyermek is van... Ráadásul kollégák is látják a felhívást, mégis csak kevesen osztják meg. (tisztelet a máig egyetlen kivételnek Adriennek aki felajánlást is tett) . :(
De az, hogy senki még csak meg sem osztja a blogján, az egy kicsit bánt. Na jó, nagyon. Mert ha nem tud venni semmit, vagy nincs ami tetszik, ok. Ha nem tud felajánlani, mert épp alkotói válságban van, az is ok, de csak egy-két klikk és megosztás... egy pici lány életminőségének a jövője alapon ...hogy ez sem megy... nagyon szomorú. Hisz minél nagyobb körben lenne terjesztve, annál nagyobb esély lenne a segítségre. :(

7 megjegyzés:

katha írta...

tényleg csak ketten jelentkeztünk?? :((((( ne add fel biztosan beindul meglátod!!!
megosztottam minden bejegyzést a blogról és licitáltam is :)

Kriszty írta...

igazán jól esik. pedig látod nem is nekem jönne a pénz.
én is osztom facebookon is itt is multy-n is, iwiwen is és ennyi. 1000 oldalmegtekintés volt eddig. :(
megyek nézem...

bemese írta...

Kedves Kriszty!

Itt vagyok és igyekszem én is segíteni valamilyen módon! Hamarosan jelentkezem felajánlással is és megosztom, ahol tudom! Nagyon bánt engem is az emberek érdektelensége, amikor ténylegesen segíthetnének, de inkább szupermarketekben szórják a pénzüket olyan dolgokra, amikre nincs is szükségük!!! Ne add fel kérlek!!

Newsee írta...

Kriszty megértem a szomorúságodat. Tudod annyi a kérés, annyi a rászoruló hogy szerintem mindenki kicsit már kívül helyezkedik ha kérést hall. A jótékonysági árverések általában kudarcba fulladnak hacsak valami plusz nincs benne ami vonzza az embereket.
Körülöttem is két beteg gyerek van, ahová igyekszem én is adakozni a preferált menhely mellett.

Kriszty írta...

Emese! Nagyon köszönöm előre is!
Newseeka, Igazság szerint ha ez amolyan kéregetős kérés lenne, hogy adakozásra szólít fel, akkor megértem. De nem az.
És milyen pluszt gondoltál? Megpróbálom beépíteni ha van konkrét ötlet!
Puszi nektek!

Newsee írta...

Más a kérés alapja de pl. a vizslamentőknél ha csak felajánlásokat licitáltattak nem volt olyan nagy az érdeklődés. Aztán tavaly készítettek naptárakat és az X-faktorosok meg más kedvenc aláírta így már egész szép áron keltek el.

Esetedben talán az lehetne a többlet hogy esélyt kaphat a licitáló hogy pl. találkozzon a kislánnyal akinek a gyógyulását segíti.

Kriszty írta...

Ez a találkozás nem lenne rossz ötlet, csak mivel szegénykéimnek az autó is elromlott és nem tudják megjavíttatni, nehéz a mozgás vidékről. Csak úgy meg ki menne oda ismeretlenül, hogy "jöttem segíteni"?!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails