2011. november 25., péntek

Iskolahét

Megjöttem a havi utolsó tanítási napról. Jó korán elengedtek minket. Ez mondjuk a vidékieknek nagyon jó volt. Bár én sem vetettem meg az ötletet, pedig én csak 5 percre lakom a sulitól... vagy 6 :) Na jó sétálva 10.


A heti dolgozat eredmények.
Nevelés 5
Pszichológia 5
Jog 5
Biztonság ?
A biztonsági ismereteket még nem tudom, de tuti nem 5, sőt nagyon nem... mert ott nagyon elrontottam valamit. Rosszul értelmeztem egy kérdést és az egyikre meg szinte alig írtam valamit. Nekem az idő is kevés volt.
Nem írnék témákat, mert sanszos, hogy a kutyát nem érdekli. (engem valamiért érdekel)

Első nap úgy elkéstem, ahogy még életemben soha, és aki kicsit is ismeri a rendvédelemben a sorakozót és társait az tudja, hogy elég ciki végigvonulni az osztályok meg az elöljárók előtt, mikor ők már kint vigyázzállnak az udvaron a hidegbe :))) Pedig én csak egyszerű közalkalmazott volnék. És a szakaszparancsnok bácsi csak mosolygott mikor a helyemre küldött. Bár ő amúgy is egy csupa mosoly.

Hamar elment a hét és jó kis osztály vagyunk. Szeretek suliba járni. Csak egy bajom van. Mivel ingadozik a vérnyomásom, sokszor van olyan, hogy annyira lemegy (80/50), hogy egyszerűen kínszenvedés még a szememet is nyitva tartani. Nem ásítozok mint más, aki unja a banánt hanem egyszerűen lecsukódik a szemem és szabályosan harcolok az ébren maradásért. Pedig érdekel a téma is meg a tanárok is érdekesen magyaráznak. Krisztinek hiába. Ihatok kávét, ehetek csokit, fészkelődhetek, ez csak ideig-óráig megoldás. Már kértem a mögöttem ülő Veszprémi kolléganőt néha meglepetésszerűen csapjon fejbe valamivel. Attól kellőképp megijedek és egy darabig jó lesz. :) De valamiért nem akarja. :)

Január 10-én lesz a félévi vizsga. Arra nagyon kell majd készülni. Nem szeretnék rosszabb jegyeket kapni. Drukkoljatok, hogy a biztonság se legyen rosszabb 3-nál. Annyira nem szeretnék kettest kapni.

Akkor most köthetek lelki ismeret furdalás nélkül és készíthetem a karácsonyi kis ajándékokat. Ihletet kaptam Belindától a horgolt üvegecskéket illetően. Én poharakat vettem azokra horgolunk majd és mécses megy bele.
Na jó, mára eldugultam...ti jöttök...

12 megjegyzés:

Judit írta...

Jellemzően az első tantárgynál azt olvastam a nevelés helyett, hogy nevetés.:)))

Akkor most pihenhetsz, tessék kihasználni.:))

Kriszty írta...

Ja nyugisabb lesz, mint az elmúlt 2 hét de pihi nem nagyon lesz.

lehetne a nevetés is tantárgy. Kitűnő tanuló lennék. :)))

The E.Art írta...

Tanulj,akkor meglesz a 3-as,vagy még jobb jegy is!
Jó lehet iskolába járni!
Nekem terhesség alatt a legbrutálabb vérnyomásom volt 75/64 de az akkor természetes.
Próbáld kia az erősre főzött zöld teát vagy a jó öreg Red bull-t,pálnkát ne igyál,mert az leviszi:-D

Kriszty írta...

Zöld tea nem játszik, mert attól szaladgálni kell, és nem lenne tanácsos 10 percenként felállni órán, hogy "tanítóbácsi pipilnem kell" :))))
Red Bulltól félek, mert arról meg más rosszat hallottam. :))
Már próbáltam agyalni én is ilyeneken, de még nem találtam jó megoldást.

Cathlen-Kata(katamese.hu) írta...

A Red Bullnak igen büdi cefreszaga van vigyázz vele! Inkább az erős tea....

Kriszty írta...

Pontosabban semmilyen tea nem játszik, mert mindtől szaladgálok. :)

The E.Art írta...

Nincs is cefreszaga,hanem undorító tutti-frutti,én nem sokat iszom,csak akkor ha megyünk a telekre-a kocsiban.Sanyi minden reggel azzal ébred-neki az a kávéja.Igen mindenről lehet sok rosszat írni.....a Red bullról is-gondolom a másik energia ital lobbi.
A ződ tea meg nem olyan mint a kávé/mellesleg én a kávétól álmos leszek/hanem tele van jótékony dolgokkal,és a hatását hosszan fejti ki.Gondolom itt is van óraközi szünet amikor lehet pisilni:-)

Kriszty írta...

Persze, hogy van szünet de én ismerve magamat, ha ilyesfélét iszom, 10 percenként szaladok.

Edina írta...

Jujj Kriszti...majd mutizzad a horgolt poharakat! Tuti nagyon szép lesz!!!

Kriszty írta...

Neki is állok, mert meghalt a kötőtűm így mára a kötésem is. megyek mintát keresek és neki állok a pohárkáknak.

Newsee írta...

Jó is iskolába járni :-) S ilyen szép eminens eredményekkel érdemes is tanulni!
Akkor most jöhetnek az alkotások, mutasd szépen őket!

Kriszty írta...

Csak a biztonság is legyen jó. :)
Már készülnek a csecse horgolt mintás poharak. :) szerintem holnap mutatom....hacsak el nem töröm a horgolótűt is .

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails