2011. december 26., hétfő

Egy kis utómunka

Vagy kármentő hadművelet. Az úgy kezdődött, hogy Erika barátnőm kérte, csináljak neki vaniliás szappant. El is készült szépen rendben...azaz csak majdnem rendben, mert olyan hirtelen szappanosodott, hogy a színek már nem akartak jól elegyedni a végén. Pedig csodaszép piros és fehér színűnek álmodtam meg. Olyan 2 rétegűre mint a többi. Felvágás után ért a csalódás, na de velem nem fogsz kitolni. A fehér részt felkockáztam, a pirosat meg félretettem, magam sem tudom miért. A napok folyamán olyan szépen összeért a piros rész, hogy nem is kellett volna úgy elkeseredni, és ha türelmes vagyok, most van egy nagyon szép színű és fincsi vanilia illatú szappanom. Na de nem, én türelmetlen vagyok. Szóval ott tartottam, hogy kockák... megálmodtam, hogy a fehér kockák egy kávés-vaniliás szappanba kerülnek. És mikor láttam, hogy a pirosnak sincs baja, nosza kockázzuk azt is. Az meg legyen sárgás mandarinos-vaniliás. Ezek lettek. :) Összetételük, mit az előzőeké.


Nincsenek megjegyzések:

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails