2011. december 3., szombat

Eminens szappankészítő

Aki én volnék. :)) Mármint az eminens. Örömmel értesültem a hírről, hogy a biztonsági ismeretek dolgozatom is 5 lett. Én mindent vártam csak ezt nem. De nagyon örülök neki. :))) 
Nem ennek örömére, hanem mert a picike gyermekem Enci allergiás a kozmetikai ipar legalapvetőbb adalék anyagaira, úgy döntöttem, hogy megpróbálok neki, nekünk a legtermészetesebb anyagokból szappant, hajmosószappant készíteni


Egyelőre az összetevőket szerzem be és okosodom. Ugyanis a kémia sosem volt az erősségem. :) Ehhez viszont muszáj kicsit tanulmányozni.

Nagyon kevés az igazi segítség a kezdő lépésekhez, de ezt betudom annak, hogy a szappanos lányok féltik az iparáguk titkait. Ami érthető is. De van kivétel és ez jó, mert így remélhető nem fullad majd kudarcba az első próbálkozásom. Valami ilyesmit szeretnék...



4 megjegyzés:

Cathlen-Kata(katamese.hu) írta...

Gratulálok, te ki eminens:-)
Sok reci van ám a neten ha körbenézel...

Kriszty írta...

Köszönöm szépen.
A recept nem volt kérdés, azt már találtam, sőt kalkulátort is, de a szappankészítés kicsit kémia, sőt nagyon. Ott nem mindegy mikor mivel és mennyivel. Na ezek a titkok nem annyira publikusak. De ma találtam fórumot ahonnan sok segítséget olvastam le. :)

Newsee írta...

Gratulálok :-)! A szappankészítés nekem kimarad, de neked szurkolok !

The E.Art írta...

jajnekem!nekem is köll ilyen!
Grat az 5-öshöz!!!!

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails