2011. december 9., péntek

Narancsos fahéjas kecsketejes sütibabák :)

Első próbálkozás. Kicsi kis sütibabák! Imádom őket. Még melegek... de nem ehető egyik sem.
Összetétel: kecsketej, kókusz-, oliva-, napraforgó-, szőlőmag-, körömvirág olaj, sheavaj. Ricinusolaj és narancsolaj. A felső rétegben fahéj a színező.
Úgy emlékeztem, hogy van itthon amolyan kis lukú habkinyomóm, de csak ez a nagy volt, és a szappan már be volt keverve, mikor ez kiderült. Nem mentegetőzöm, azért látszik, hogy igencsak kezdő vagyok ebben a témában. A szappan is hígabb volt, mint kellett. De lesz ez  még szebb. :) Az illata finom narancsos fahéj.



Ez a fotó Enci kedvence az én kedvenc sütibabámról. Nekem azért kedvenc, mert olyan kis kajla lett, Enci szerint épp ezért kellett neki a rivaldafény.

5 megjegyzés:

The E.Art írta...

Tündériek..........mondd Kriszti-ezeket mind el fogjátok fürdeni,vagy mi lesz velük?

Cathlen-Kata(katamese.hu) írta...

:-)) Baba nagyon!

Kriszty írta...

Dehogy fogjuk. Van már pár érdeklődő rájuk. Magunknak nem csinálnék ennyit. Bármennyire kacsa család. :)

Judit írta...

Nagyon jól néznek ki, mindegyik, mert csak most látom milyen szappangyártásba kezdtél:))) És szinte érzem az illatukat:)
Azt hiszem megrendelővé fogok előlépni:)

Kriszty írta...

Beszélhetünk róla :)
Én is érzem az illatukat :))))

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails