2012. február 5., vasárnap

A kuka martaléka

Szappanos pályafutásom remeke készült el tegnap. Szerettem volna egy újabb after eightet, mert nagyon szeretjük. Gondoltam ebbe lesz az én kedvenc színemből is a türkizből. Pontosabban 3 színűre álmodtam meg, csoki, az ugye adott a kakaóval, egy fehér réteg, és a türkiz. Ez csak a színe miatt. Már amikor belement a szín (egy kis ételfesték) furcsálltam, hogy rózsaszín lett. Gondoltam hátha még bekékül. Na szépen elkezdtük kanalazni egy kis fehér egy kis csokis egy kis furcsa szín. Majd mikor minden bent volt a formában megörvényeztettem. :). És dunszt. Szinte az egész begélesedett, amit nem annyira kedvelek, de ha már csinálja akkor az egész csinálja ne csak a közepe. de a gélesedéssel együtt sötét lila lett a rózsaszínből. És a lila a barnával egyszerűen ocsmány ... számomra. :(
Éjjel felvágtam, majd filmnézés közben jött az ötlet, golyócskák! Neki is álltam Hannibál Lecter ébredése alatt kisebb nagyobb golyókat formálni. Aztán annyira belejöttem, hogy megcsináltam a fehér masszát is neki, és beledobálva a golyókat szintén dunsztba tettem. Ma reggelre ki is hűlt, és lett belőle egy kalap sz@r. Ami valószínűleg a kuka martaléka lesz. Porlik szét a fehér szappan. Pedig ugyanaz a recept mint a lila csodáé, ami állagra nagyszerű lett. Még jól (ez enyhe túlzás) is nézne ki a golyós cucc. DE  NEM! :(((((

5 megjegyzés:

Newsee írta...

Én csodálom a szappanjaidat, tehát nem lehet hogy csak a színe miatt érzed úgy hogy nem sikerült?

The E.Art írta...

Akkor ez most eg tapasztalat....

Kriszty írta...

Nem Newseeka, morzsolódik szét az egész. Nem csak a színe keserít el.

Az biztos, hogy tapasztalat. :( Már eddig is furcsálltam, hogy nem volt kukás szappanom.

Ciciri írta...

Ne szomorkodj néha néha ez is belefér, hogy valami nem úgy sikerül ahogy szeretnénk. Az előző viszont fantasztikusan néz ki, biztosan nagyon jó az illata is.

Kriszty írta...

Már nem szomorkodom, mert a szappanos lányoktól kaptam jó ötletet, miszerint lereszelem, beáztatom és jó lesz a mosógépbe. :) Mégse megy pocsékba. :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails