2012. március 11., vasárnap

Én József Attila




Tegnap láttuk Encivel. Előszülinapi ajándékom volt. Vagy valami ilyesmi. :) József Attila Enci kedvenc költője, így neki is ajándék volt. Mikor hallottuk, hogy bemutatják, nem volt kérdés, hogy meg kel nézni. :)

Azt mondom, hogy picit többet vártam a darabtól, de alapjában véve jó volt. Talán az is megpecsételte, hogy nem adok neki ötöst, hogy iszonyú pocsék helyünk volt és nagyon meleg volt a színházban. Semmi friss levegő nem jött be. És a hely! Erkély, első sor oldalt. De ha nem hajoltunk előre a korlátra, akkor semmit nem láttunk a színpadból.. Nem is korlát az, mert az átlátszana és semmi gond, hanem teljesen zárt valami, plüss borítással. Gondolom, hogy kényelmesebb legyen rajta "feküdni". 2 és fél órán keresztül ez nem annyira jó...lecsúszva a székről csak félig ülve, és rákönyökölve arra a cuccra. Jó, nyilván a nagyon drága jegyek, jó helyre szólnak, de azért az ember a Madáchba nem jógázni megy, nem? Voltam már pár színházban, itt még nem. De ilyen rossz helyen még sose ültem. Ezért inkább megosztom a dolgot. Színdarab ötös, színház kettes.
Találtam pár kis filmet, talán ad egy kis ízelítőt.





4 megjegyzés:

The E.Art írta...

Sajnálom,hogy nem volt felhőtlen a színházi élményetek:-(
Mi 22.-én megyünk a Józsaef attila színházba/Sanyi-napi ajándék tőlem meg Anyutól/de szerencsére nem erkélyre szól a jegy.Remélem nem lesz meleg meg levegőtlenség:-O

Kriszty írta...

Jó szórakozást neketek. Mit néztek k meg?
Igazság szerint még örültünk is, hogy erkély első sor, mert ugye mivel én amolyan mélynövésű vagyok, ha a 10. sorban ülök és elém ül valaki már nem látok semmit. :) Itt meg gondoltuk király helyünk lesz, na ez nem jött be. :) Nem baj, járunk az Operettbe meg a Vígbe. Azok jók :)

The E.Art írta...

A balfácánt vacsorára-t.Kernnel és Koltaival....:-)
Legközelebb erkélyre ne vegyél jegyet.

Kriszty írta...

Biztos jó lesz! Majd mesélj.
Operettben kiváló az erkély is. De ide nem megyünk újra. :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails