2012. július 23., hétfő

Szülinapi játék

Nekem nem most van a szülinapom de a blogom
augusztus 24.-én immár 2 éves

 
Mikor elindítottam nem gondoltam, hogy ennyire megszeretem. Nem mondom, hogy hű de népszerű, mert ezidáig 50 követőm lett. De ez az 50 nekem nagyon kedves! Azért hazudnék ha azt mondanám, nem örülnék többnek. Így a játék lényege, ahogyan az már sokszor sok helyen volt 

1, kéretik követőnek lenni!
(na de csak akkor ha valóban érdekesnek találsz, de semmiféleképp nem kötelező) ha már követőm vagy, akkor ez a lépés kimarad :)

2, kéretik a blogomat megosztani!
vagy saját blogban megemlíteni, ezzel a macis képpel, ami legyen egy hozzám vezető link. Ha a linkelés nem annyira megy képpel, akkor egy egyszerű link is megteszi. A lényeg, hogy idetaláljon aki olvassa.


3. kéretik egy hozzászólást írni
 ide a megosztásról vagy blogban történő megjelenésről ami akár egy link is lehet a blogodból.
A hozzászólás lesz majd a sorsolás alapja!

Na és a lényeg! 
A sorsolás:
Augusztus 25.-én délben lesz!

A nyertes egy meglepetés szappan, vagy ékszer csomagot kap tőlem. 



29 megjegyzés:

The E.Art írta...

Már itt is vagyok!:-)Jelentkezem!!!Boldog blogszülinapot!

kepi táska írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Megosztottam.

Hobbizom írta...

Boldog szülinapot! Jelentkezem a játékra. Már követlek és a macit is kirakom! :)

Silerika írta...

További sikeres blogolást kívánok! :o)

Silerika írta...

A manóba! Miért vagyok arc, és névnélküli követő??:o(((

Silerika írta...

:o))

Kriszty írta...

abszolút látszol, névvel, arccal! :))

LUNA írta...

Hello, thanks for visit and nice comment, greetings.

LUNA írta...

With great pleasure I take part in your play and congratulates anniversary!

Betka írta...

Boldog blogszülinapot!! :o)
Szerintem nagyon izgalmas dolgokat készítesz, tetszik a blogod. Természetesen csatlakoztam, követlek (játék nélkül is megtettem volna, bár így kétségkívül rendkívül izgalmas), maci a blogomon.

Kismaccs írta...

Szeretnék játszani veled, mert szeretem a szappanokat és az ékszereket is.
Intézem a feltételeket! :))

torteij88 írta...

Boldog Szülinapot!!Nagyon aranyos maci!!Én is szeretnék játszani, kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot, Judy,Szösz-mösz néven követlek és bejegyzést is írtam róla, itt a link: http://judyvilaga.blogspot.hu/2012/08/krisztimaci-mumpedly-szulinapi-jatek.html

Anikó Faragó írta...

Szia!
Boldog szülinapot!
Aranyos a maci.
Én is szeretnék játszani.
Kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot:http://ancsa97.blogspot.hu/
Anikó Faragó néven követlek.
Írtam a blogomon a nyereményjátékról:http://ancsa97.blogspot.hu/
Köszi a játékot! :)

tideke írta...

Szió!
Boldog 2. blogszülinapot kívánok!
Követlek, hírdetlem a játékodat.
Köszönöm a lehetőséget.
Én nem tudok horgolni, úgyhogy tisztelettel nézegetem a kezed munkáid, nagyon ügyes vagy, gratula.
További sok sikert és még több követőt!!!

F. Edit

Mária Eszter Csáki írta...

Szia!
Boldog szülinapot! Szeretnék jelentkezni én is a játékra!

Mia Angel írta...

Szia!

Boldog szülinapot!

Mia Angel néven követlek

kiraktam a blogomra a játékot: tundercica.blogspot.com

szivelanna írta...

Szia Lila csapattárs!!!
Kitettelek!
Puszi!

torteij88 írta...

szia sárga csapattárs!!Megosztottam a felhívásod!és oldalsávba is visszavezető linkkel betettem.
http://judymuhely.blogspot.hu/2012/08/kriszti-blogja-2-eves-lesz.html
Üdv.Judy,Szösz-mösz

inga írta...

Boldog blogszülit!
Szeretnék én is játszani :)

lapappilon írta...

húha!
GRATULÁLOK!
eleget tettem a feltételeidnek..

sok puszi
további örömteli alkotást!
Éva

Bernadett írta...

Nagyon boldog blogszuletesnapot.:)
A kovetod vagyok.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com
Szeretnek szerencsetprobalni nalad.:)

Minden jot.:)
Bernadett

Lengyel Zsofia írta...

Szia!
Most találtam rád az egyik blogon és jelentkeznék. :)
Üdvözlettel: Zsófi

Lencsilány írta...

Rita játéka kapcsán találtam ide, és ha már itt vagyok, jönnék játszani:)!Imádom a meglepetéseket:)!

rózsaműhelye-2010 írta...

Szia,én is szeretnék játszani,ki teszlek a blogomba,és már követőd vagyok.Tetszik a blogod :o)
http://www.rozsamuhelye-2010.blogspot.hu/

Jutka írta...

Most láttam még nem jelentkeztem a játékra, de az összes többi feltételnek eleget tettem ....már régen. Akkor jelentkezem:)))

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon boldog blogszületésnapot!!! Még csak most találtam rád, gratulálok a munkáidhoz :) nagyon tetszenek. Ezennel követőddé váltam, a blogom oldalsávjában hirdetem a játékodat: http://bmonica23.blogspot.hu/ Ja és nálam is van játék, ha gondolod szeretettel várlak :) Köszönöm a lehetőséget!

Manó Kreatív írta...

Szia!
Én is jöttem játszani!
Nagyon szép dolgokat készítesz,és nagyon tetszik a blogod grafikája is! Igazán egyedi!
Boldog blogszülinapot!
Rendszeres olvasód lettem és kiraktam a játékodat az oldalsávom tetejére,hátha beesik még egy-két későnjövő,de mire elfújod a gyertyákat itt lesznek!
Itt a link http://manosagaim.blogspot.hu/

Kovács Istvánné írta...

Sziaa!
Itt egy későnjövő! Szeretnék jelentkezni. :)

gabus1217_8 írta...

Sziaa!

Hú, jó hogy megtaláltalak, 6 perccel a sorsolás előtt:)

gabus1217_8 iratkoztam fel követőnek, és FB oldalamon osztottalak meg, remélem jó így, ott sokan olvassák: https://www.facebook.com/gabriella.gosi.7/posts/276612692442594

Boldog Szülinapot!

Üdv, Gabi
gabus1217_8@hotmail.com

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails