2012. december 12., szerda

Kérek engedélyt örülni...

Jelentem, jók a hírek, egyelőre. Lehet, hogy visszaáll a szemem tényleg. Megnézték a szemészeten a fenekemet... mármint a szememét és azt mondta a néni, hogy semmi elváltozás amit a cukor csinálhatott volna. Így megnyugodhatok kicsit. Nem kapok új szemüveget sem, mert csak pénz kidobás lenne, de vegyek ilyen gagyi osanost vagy ilyesmit, hogy most egyelőre lássak valamit. Kapásból 3-as kellett. Ez nem annyira szimpatikus, de ha nem marad így hát egye fene, addig kibekkelem vele.
És ma hosszú idő után 9.1 volt az értékem is.
Szóval... kérek engedélyt örülni. :)

6 megjegyzés:

Manó Kreatív írta...

Ez a legeslegjobb hír!!! Nagyon örülök neki és bíztam benne hogy így lesz. Ez az energia mégiscsak áramlik,nem igaz?? :) :)

krealady írta...

Örülj csak! Én is örülök! Kis odafigyelés, és alakul ez! :) További gyógyulgatást! :)

Kriszty írta...

Valami áramlik , az biztos :)
A kis odafigyelés picit kevés volt. A negyedik gyógyszer lesz úgy tűnik jó. Azért csak úgy tűnik, mert hiába lett estére 7 az érték, reggelre 16 felett volt. Pedig agykontrollozom is. De velem nem fog kiszúrni. :)

krealady írta...

Ahogy egyenlőre megismertelek, ebben biztos is vagyok! :D

Emőke írta...

Veled örülök!

Kriszty írta...

köszönöm :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails