2015. május 17., vasárnap

Vendel és Vackor

Rossz hírrel kezdem az érdekelteknek. Sajnos nem lesz hozzá minta, de cipők, fej, minden ugyanúgy készül mint eddig. Kis számolgatás és máris megy a többi.
Picit olyan szegénykém feje, mint ha össze lenne nyomódva, pedig nem. :) Vaci egyszer megkaparintotta, de hamar megértette, hogy ez nem az övé.

Most készül a méhecske, aztán még pár bogár és befejeztem. :)
Vackorról pedig nagyon rég nem mutattam képet. Ez az aktuális kedvenc játéka, egy csöves boci, akinek első nap leharapódott picit a lába.

1 megjegyzés:

reka írta...

Szia Kriszti! Csatlakozom a hálálkodók táborához. ;)
Egyelőre Babóca van meg. Néhány helyen kicsit eltértem, de azért elég mereven követtem a mintádat, ami nagyon jól érthető volt számomra. :)
Ha tudnék ide képet feltenni, meg is mutatnám.
Én Alize Cotton Gold-dal dolgoztam, mert máskor is abból szoktam. Hálás köszönet! Mihelyt időm engedi, felteszem a blogomra, a linkeddel együtt. ;)
KÖSZI ÉS KÖSZI!! :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails