2015. július 24., péntek

Lili és Gömbi

Bogyó és Babócából elkészült Lili a rózsabogár és Gömbi a kis virágbogár. Lili lett a kedvencem. Neki már különleges bugyija van, amit egy kedves amigurumis társam ötlete alapján valósítottam meg. Mutatja is nektek a kis huncut.





Gömbi magához képet kicsit nagyra sikerült mert én balga nem néztem meg ezt a mesét, mert ha megnézem, akkor tudom, hogy Gömbi igen apró a többihez képest. Így készült még egy Gömbi de ő szégyellős és most elbújt. Nagy Gömbi mellé meg majd készül egy Barlangi Pók, hogy legyen társa, mert ha nem tudnátok ők nagy barátok lettek.



Mindkettő a két alap leírás alapján elkészíthető. Lili bugyija kicsit macerásabb de alkalomadtán majd bepötyögöm ha lenne rá kereslet.

7 megjegyzés:

Rita írta...

Szia!

Pár napja készült el a leírásod alapján életem első horgolt figurája, konkrétan Babóca, amivel egy 3 éves kislány születésnapján sikerült nagy örömet szereznem. Köszönöm a leírást!
És igen, van érdeklődés a bugyi leírására is, azt is nagyon köszönném :)

Kriszty írta...

örülök ha sikered volt vele.
a bugyi leírást hamarosan megcsinálom.

Tünde írta...

Szia! Nagyon szépek a figuráid :) Szeretném megkérdezni hogy Gömbi csápját hogy készítetted el?

Köszönöm!

Kriszty írta...

Kedves Tünde. Őszintén? Nem tudom. :) Amolyan göcsörtöket horgoltam egy láncszemsorra. Csak kreatívan. :)

adél vazul írta...

Szia Kriszti!
A leírásod alapján elkészítettem kis unokámnak , Lilinek,Bogyót és Babócát.
Szeretném húsvétra Lili a rózsabogár figurával is meglepni.
El tudnád küldeni a bugyi leírását? Nagyon nagy örömet szerezhetnénk Lilinek. Előre is köszönöm.
Fantasztikusan ügyes és kreatív vagy. Hálás vagyok , hogy a leírásokat megosztod velünk, kezdő horgolókkal, így mi is bátrabban belevágunk a kis figurák elkészítésébe, amivel aztán nagy örömet szerzünk a megajándékozottnak.
Üdvözlettel : Kati

Pincur írta...

Szia!

A Lili bugyit leírnád?
Előre is köszi

Györgyi

Kriszty írta...

sajnos mostanában nem nagyon van időm tervezgetni, és leírást készíteni...

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails