2016. március 4., péntek

Minek?

Igen, elgondolkodtam, hogy minek?! Minek dolgozom napokat azzal, hogy megcsinálok egy amigurumi mintát, majd az egyik jön, és belém köt, hogy direktbe vírussal fertőztem meg az oldalamat. A másik fogja kiollózza a számára kellő képet, és beteszi mint saját ötletet az ő mintájába. Igen te, Virsinger Virág, aki Bogyó és Babóca mintám cipőjének a képét használtad fel Böbe baba leírásánál és egy szóval sem említettél meg benne. Adhattam volna a mintáimat pénzért, de nem tettem, mert nem az volt a célom, hogy keressek rajta, csupán örömet szerettem volna okozni azzal, hogy egy használható mintát alkottam.
Tudom, ami a netre felkerül az közkincs de az ember azt gondolná, hogy mi alkotók nem használjuk ki a másikat.
Tudom, ez csak egy szaros kis cipőminta képe volt, de én rajzoltam és fotóztam. És nagyon bánt, amikor emberek csalnak hazudnak és lopnak. Még ha csak egy ilyen kis hülyeséget is.
Virág meska oldala ahol utal rá, hogy saját tervezés... A mintába meg belefutottam és elszomorított ez az egész, mikor kiszúrtam, hogy nini ez az én fotóm a mintában. És gondolom, még ő lesz felháborodva, hogy szóvá mertem tenni.

4 megjegyzés:

Kriszty írta...

Rossz gombra nyomtam engedélyezéskor (kicsi a telefon :)) így most bemásolom ide Kata hozzászólását.

CathlenKata új megjegyzést írt a(z) "Minek?" című bejegyzésedhez:

Kriszti! Lassan ez már általános divat lesz :-( Én az első képlopás óta vízjelezem a képeim. (Úgyis le kell kicsinyíteni, akkor olyat használok amivel méretre is vághatom a képet és vízjelet is tudok rátenni. (Ingyenes alkalmazás és klassz.) Igaz nem meskázok, és nem sok helyre járok, de így megnehezítem az enyves kezűek dolgát.

Ne keseredj el. A mintaleírásokat meg köszönöm a magam és mások nevében is, sokunknak okoz örömöt, magunknak, és csak a kész babó másoknak:-)
Igaz nem blogspotos vagyok, hanem saját blogom van, de aki vinni akarja sajna nem válogat...nem értem miből gondolják ha valami kint van a neten az már szabad préda? Pedig nem az! Hiába akar azzal takarózni.
Kata
(Http://katamese.hu)

sucika írta...

Szia Kriszti!
Most találtam csak a blogodra, de hasonló az én véleményem is. Dühítő számomra is, mikor a saját munkámat más ellopja, aztán őt dicsérik, hogy milyen ügyes. Én minden bejegyzésemben megjelölöm a forrást. Amúgy a Bogyós figurád révén jutottam el ide, mert van, aki jelöli a forrást. Gratulálok a munkáidhoz és a leírásokhoz. Nem vagyok nagy horgolós, de a leírásod és a fotók alapján el fogom készíteni. Köszönöm szépen, hogy megosztottad! :)

adél vazul írta...

Szia Kriszti!
Kis unokám , Lili kedvence a Bogyó és Babóca mese.Kézbe vehető figurát kerestem, így jutottam el a neten, véletlenül,a Te leírásodhoz.
Hálás vagyok ,hogy megosztod az általad már elkészített figurák leírását, melyek alapján még a kevésbé gyakorlott kézimunkázó(mint én is,) el tudja készíteni a figurákat.
Gratulálok a munkáidhoz, és nagyon köszönöm, hogy megosztottad a leírást, mely rendkívül részletes és alapos,a fotók is nagyszerűen segítették a horgolást.Nélküle nem tudtam volna elkészíteni, azt sem tudtam, hogyan kezdjek neki.
De hála neked,húsvéti ajándéknak el is készítettem mindkét figurát a Te leírásod alapján.
Nagyon tetszik mindenkinek a családban, megdicsértek, de nélküled nem tudtam volna elkészíteni.Köszönöm szépen, hogy megosztottad!
Ha sikerül fotókat fel tenni a netre, forrásként utalok az oldaladra, ahol én is rátaláltam a leírásra.Hátha sikerül másoknak is legalább akkora örömet szerezni vele, mint nekem. Üdvözlettel: Kati:)

Kriszty írta...

Köszönöm a kedves szavakat. AZt hiszem mostantól viszont minden képemre ráteszem a nevem, aztán lopkodhat.

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails