2011. július 22., péntek

Megint Monroe



 


Igen, megint egy peyote Monroe. Azzal a különbséggel, hogy ez más minta mint az előzőek, és talán (csak csendben mondom) ez megmarad nekem. Mondjuk ha nagyon kell valakinek, hát vigye.:) Már almomban is megcsinálom lassan minta nélkül. Na jó, ez egy kicsit nagyképű szöveg volt de már sokkal gyorsabban megy mint az első. :)

És, hogy ne maradjunk ma sem kutya nélkül, mutatom...én gyöngyöztem a fotelban, Vackor pedig az ágyon a kis csontis rongyikáján feküdt és nézte mit csinálok...


...majd mikor már nagyon unta, gondolt egyet és lefeküdt...az egész délutánt ott aludta át. Boldog volt, hogy itthon voltam vele és nem kellett megint egy cipőt, papucsot, tejesdobozt, és más felesleges dolgokat szétrágnia.

 
És mutatom nektek a boldog tulajdonost akié a narancs szett lett. Nem is gondoltam, hogy annyira fog neki örülni, mint amennyire. :))) Ezért megérte. :)
 

1 megjegyzés:

Évi írta...

Szia Kriszta!Nagyon szépen köszönöm hogy jelentkeztél!A többit majd mailban megbeszéljük.Ma vagy holnap írok neked!
Szió! Évi/Muttery

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails