2011. szeptember 6., kedd

Potenciális

Ma megtudtam, hogy potenciális túsz vagyok, ahogy minden bv-s az. Azért ez jóóóó. :))) Így még bele sem gondoltam. De azért nem szeretnék majd úgy bejárni dolgozni, hogy erre gondolok közben.

Reggel sorakozó volt meg alakizás. Na ez mókás, mert én sose nem tanultam ezt. Tegnap ugyan kérdeztem a "bácsit", hogy jó jó de addig mi mit fogunk csinálni míg a sok szép egyenruhás pajtásunk sorakozik, meg vigyázban áll és hasonlók? Azt mondta majd álljunk a sor végére, és így lett, reggel kialakult a dolog. Szépen utánoztuk a többieket. :) Kicsit sután, kicsit idétlenül de szépek voltunk. Na meg hangosak. Mikor egyszerre vagy 80-an hangosan köszönnek, hogy Jó reggel kívánok! De nem ám össze vissza, hanem egyszerre. Nekem tetszik. :) Igaz, a vér nem válik vízzé, ahogy mondani szokták. :)

Nincsenek megjegyzések:

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails