2013. április 28., vasárnap

Sűrű elnézést kérek...

De tényleg mindenkitől aki az utóbbi időben hozzá szólt valamelyik bejegyzésemhez, és utána hiába kereste. Az úgy történt, hogy nemrég állítottam be ezt a moderálási lehetőséget. És össze vissza tán 3 megjegyzésröl kaptam értesítőt. Így nem is láttam a sok kedves szülinapi hozzá szólást, és a többit sem. Most mikor beleptem, hogy új  bejegyzést írjak, csak most láttam :( Nagyon szépen köszönöm nektek a kedves szavakat.
 Az utóbbi időben egyre jobban foglalkoztat az egészség megőrzés meg a minél termeszetesebb dolgok. Néhányan már tudjatok, hogy elkezdtem egy új táplálkozást, vagy inkább életmódot. Ez a PALEOLIT. Segítségével beállt a cukrom, és talán elérem, hogy egyre kevesebb inzulin kell majd. Nem elhanyagolható a 22kg minusz sem. Sokat ígér és eddig beigazolódni látszik. Sosem éhezem, és az energiám is egyre több. Az egészség tudatosság hoz némi járulékot is.  Pl. magam keszitem a mosószerem. Elrontott szappankból többek között. Jó kis mosó gél készült tegnap is.

És horgolok is :) Megint szerelem, es ha már nem vagyok partra vetett bálna, akkor felvehetek ilyesmit is.


Van egy nagyon jó fotóm a kis mackó gyűjtő családtagról. Nem beállított, abszolút spontán befekvés volt. Ez az új ágy lépcsője, ahol épp csucsukál.








2 megjegyzés:

ManaHand írta...

Szépséges lesz a lenge nyári cucc. Olyan "szánsájnbébis". Egyébként pedig sose voltál partra vetett bálna. Ezt felejtsd el! Örülök, hogy megtaláltad a módszert amivel egészségesebben élhetsz és jól érzed magad. Sokat gondoltam rád a betegséged idején, amikor olyan rosszak voltak az eredményeid.. Most más aspektusban jutsz az eszembe: " A macis barátosném újra csúcsformában,és micsoda pazar dolgot készít " Várom a növekvő horgolmányról az újabb fotókat! Puszi JAAAA és simi-simi Vackorkának!

Kriszty írta...

:) :) köszönöm, köszönöm, puszi! igyekszem mutogatni...

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails