2015. október 30., péntek

Én mindent tudni akarok

Valahogy így szólt a régi rajzfilm címe. Most kb ezt érzem megint. Ugyanis egy új dolog kezd foglalkoztatni és ki kell próbálnom magamat benne. Ez pedig a papírfonás. Mint pl ez a kis kosárka.
 A munkafolyamat rém egyszerű. Össze kell gyűjteni kb egy raklapnyi napilapot vagy metró újságot, amit kb 8 cm-es csíkokra vágunk, majd egy régi zoknikötőtű segítségével felsöndörgetjük, jó masszív pálcákká, kicsi ragacs a végére, és jöhet  a következő. Ha ebből van mondjuk elsőre egy jó maréknyi akkor neki is állhatunk....videókat nézni, hogy hogyan is kezdjünk hozzá a fonáshoz.
Ami nem nagy ügy, csak ha még életedben nem csináltad, elleszel vele. Elsőre azt mondtam, hogy fonjon a táncos lábú shanghai nénikéje, az.... de aztán peszippantott és megtetszett. Mutatom. Ez életem első kis fonott kosárkája (lesz ez még szebb is, de büszke vagyok rá, hogy elsőre is ilyen lett). Még festeni kell, lakkozni és anyaggal kibélelni, hogy kis romantikus legyen.
Azóta készült egy fenyőfa is, és még fog több minden. Metró újság raboló leszek. :)
Majd jövök még képekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails