2016. május 14., szombat

Sok elmaradásom volt...

... megint... aztán nem győzöm pakolni a képeket. Bár lehet, a kutya meg se nézi. Nem baj, akkor csak a magam boldogságára.
Néhány fonás, egy kis finomvonalas repesztés... és pici kis kirándulás.
 Ezt a vinatge szalvétát egy kosárka tetejének szántam, és finomvonalas repesztőlakkal készítettem ilyenre.
 Ez lett a kosárka, amit egy kedves kolléganőm kapott.
Ezek a kis bögrécskék, az egyetem nappali végzős hallgatóinak készültek. Tényleg csak egy kis apróság, de remélem majd eszükbe jutok néha ha ránéznek. Nagyon megszerettem a levelezős csapatot is, de a nappalosokkal sokkal többet voltam. Múlt hónapban kirándultunk is 2 napot Sátoraljaújhelyre. Amolyan külsős óra keretén belül, minden évben a végzősök ide kirándulnak. Van börtönlátogatás és sok jó program. Nekem mókás emlék marad.


Elmentünk az újhelyi kalandparkba, ahol a srácok boboztak, én meg gyönyörködtem a tájban. Este Szilvike barátnőm apukájánál voltunk a saját pincészetükben, amolyan borkostoló túrán. Nem vagyok iszós, de ezek igazán remek borok voltak. Hozzáértő borász bemutatásában. A helyet Mátyás király adományozta a solymászának. Ma Zsólyomka a neve és csodás helyen van. Este volt a helyi kis kocsmában biliárd és sok nevetés. Másnap nekik másnap, nekem pedig picit nehéz volt, mert egy percet sem aludtam (idegen helyen nem megy sosem az első éjszaka) De minden perce remek volt.
Egy újabb kosárka, ami egy másik kolléganőnek készült. Ettől a kéktől teljesen odavagyok. Imádom. Bár a forma is nagyon tetszik.
 Egy másik finomvonalas repesztős cucc. Anyósomnak készült anyáknapjára az egyik kis dobozka.
 Ez is egy kolléganő ajándéka lett. Jó kis narancssárga kosárka.
 Ez a kép az egyik kedvencem. A frissen festett pálcákról.
És anya szemefénye! Vackorka a tavaszi réten :)

Nincsenek megjegyzések:

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails