2018. június 6., szerda

Esküvő

Esküvő lesz a családban és felkérést kaptam, hogy csinálnék-e olyan csokrot mint amilyen az enyém volt. Azt több okból nem vállaltam, de végül a selyemvirágból készült csokor megtetszett nekik és elkezdtem megtervezni.
Az ő színeik elég távol állnak tőlem, pontosabban a fő szín, a királykék. Szívem szerint pirosat, rózsaszínt csináltam volna, de hát ez nem az én esküvőm. :)
Tehát királykék és fehér lett az elképzelés. Megtettem a tőlem telhető legtöbbet az ügy érdekékében.

Beszereztem Zsuzsitól a szalagokat, 4 és 1,5 cm széleset, kéket és fehéret. És mellé csaptam némi csilivilis cuccot is, meg csokor alapot, gyöngyöt és körömbe való nagyméretű köveket. Vettem tüllt, még csilivilis tűket, fóliatekercset (ez a csokor fogója lett) aztán megnéztem pár videót majd nekiálltam.
A szirmok készítése egy örökkévalóságnak hatott.
1 virág = 8 szirom
46 virág készült = 368 szirom
1 tekercs szalag 23 méter, mindkét 4 cm-es teljesen be lett dolgozva. de csak a 4 cm-esből készült virág.
Mutatom képekben.
 Az első prototípus

 Szirmok
 Rózsák
 Kitűző
 Csuklódísz
 Egy kis ajtódísz
 És a csokor



Én beleszerettem. Fogok még ilyet készíteni ez biztos. A véleményetek őszintén érdekel.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!Nagyon szép minden munkád.Ezzel a technikával én is próbálkoztam,de sajnos nem sikerült.

Móni írta...

Ez bámulatos! Nagyon szép!
Bár én tudnék ilyet csinálni. (mondjuk még nem próbáltam. :) )

Np írta...

Ez egyszerűen gyönyörű!

Kriszty írta...

Köszönöm szépen. Valójában nem ördöngősség, de elég macerás. :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails