2012. január 12., csütörtök

Díjak

CICIRItől kaptam ezt a két díjat.




Nagyon szépen köszönöm. Jól esik, hogy rám esett a választásod. Sajnos sokan már nem úgy tekintenek ezekre a díjakra, mint ahogyan az elején. Pedig ezeknek talán az a legnagyobb jelentése, hogy valaki úgymond legnek gondol a többiek között. Egy időben én is úgy néztem rájuk, hogy áááá, semmi jelentősége, hisz már 6x körbejárt. De ha valakinek tetszik amit én csinálok, akkor nem tehetem meg, hogy nem érdekel. Így átértékelve mégegyszer nagyon köszönöm.

Teendők a díjakkal kapcsolatban:
1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Nevezz meg 4 blogot, akinek adod!
5. Írj magadról 3 dolgot!

A három dolog magamról:
1. Igyekszem arra törekedni, hogy mindig jobb legyek.
2. Minden ami kreatív engem érdekel. És mindent ki akarok próbálni. Ha megtetszik, akkor időzök vele, hol keveset, hol sokat, hol nagyon sokat.
3. Próbálom az évek során belém sulykolt "igét", miszerint "te semmire sem vagy jó" egyre inkább figyelmen kívül hagyni. Néha már sikerül.

A 4 blog akiknek tovább adnám:
1. Encikém
2. Emő
3. Harmatcseppek
4. Emese

De! Hozzáteszem, még vannak páran. De díj is lesz még :)

3 megjegyzés:

kepi táska írta...

Kriszti, gratulálok!
Bárki mondta neked ezt az "igét", az nagyon rosszul tette!

Ciciri írta...

Vannak sejtéseim hogy hogy, miként mérgezte ez a mondat az életedet. De ne higgy neki, próbáld meg törölni a memóriádból ezt a mondatot. Hidd el, hogy fantasztikus ember vagy, akinek hatalmas szíve van és nem mellesleg pedig kreatív is. Csodálatos dolgokat készítesz legyen az szappan, ékszer vagy éppen egy maci.

Kriszty írta...

Igazán köszönöm. <3

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails