2012. január 21., szombat

Véletlenül levendula

Egész véletlenül készült egy újabb levendulás szappan. Tudom, kicsit rózsaszín lett de ez nem vesz el a jó tulajdonságaiból.

Alap olaj most is a kókuszolaj, ettől lesz jó szilárd és kellőképp tisztító hatású. A napraforgóolaj a megfelelő vitamintartalomról  gondoskodik. Az olívaolaj a bőrt feszesíti. A ricinusolaj hozzájárul a bőr egészséges működéséhez és ez is segíti a kiváló habzást. Új adalékként használtam E és A vitamint ebben a szappanomban. Illata a csodálatos levendula illótól lett és kevertem bele egy marék levendula virágot is.

A héten elkezdtem használni a hajmosó szappanomat. És nagyon meg vagyok vele elégedve. Mosás után almaecetes öblítés, és sokkal erősebb és fényesebb a hajam. Ami számomra nagyon fontos, mert nekem sajnos naponta kell hajat mosnom. És nem mindegy mivel mosom. A sok szintetikus cucc már így is elvégezte "jótékony" hatását az évek során. Na de majd most én helyre hozom. :) Legalábbis jó úton haladok felé.

Ma készül majd egy sörös citromos csalános aloés szappan. Ugye a sör a B vitamin tartalmánál fogva jótékony hatású a bőrnek, a csalán amolyan mindenre jó, és az aloét szerintem mondanom sem kell. Ha már mutatható lesz, jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails