2012. március 4., vasárnap

Mégse bírtam :)

Ahogy már sokszor, most sem ment csak úgy egyszerűen. Muszáj voltam belekezdeni, hogy egyáltalán milyen lesz ebből a natúr színű szupervékony gyapjúból ez a kendő. Direkt nem fehér,  és direkt nem színeztem be. Bár mikor megvettem, az istenhátamögött valahol Budán, akkor még úgy volt, hogy azért veszem, hogy a gyapjú festés rögös útjára tévedek majd vele. De nem! Ez így nagyon szép. És a kendő szuper haladós, mert észre sem vettem és ennyi megvan belőle, igaz egy jó adagot (ahogy mindig) most is lebontottam már az elején. :) 3,5-es tűvel készül. És nagyon szeretem. Még az első gombolyag felénél tartok csak és már ennyi megvan belőle. Na jó, nem dumálok annyit, mutatom.
 Bár elég nehéz volt így kifeszíteni, de azért látszik milyen szép a minta, és milyen lesz majd ha blokkolom. :)
Rég mutattam a kis plüss gyilkost is. Itt van Őurasága, Első Nemzetes Vackor Úrfi. Imádja, pontosabban imádná a plüssöket. A legújabb megmentett macikámmal is nagyon próbálkozott. De lebeszéltem róla, hogy nem megenni kell. :)

5 megjegyzés:

Newsee írta...

Szép lesz a kendőd ! Kedvet kapok a kötéshez a példátokon :-) A mackó kedvelő pedig igazán jól viselkedik a képen, nem tudom miért gyanúsítgatod :-D

Névtelen írta...

Jaj,nagyon szép minta!Szép kendőd lesz!
Buda nincs is az isten háta mögött;-),de én nem tudok itt fonallelő helyeket.
Vackornak virtuális dögönyözést küldök!:-)))Krisztikém,nem szeretnéd levenni a szóellenőrzést?;-S

Kriszty írta...

A kis macifan nagy játékos ám. :)))
Köszönöm, de az elismerés a tervezőt illeti, mert tényleg nagyot alkotott. Vackornak átadom a dögönyözést. Szereti nagyon.
Megnézem mit tehetek szóellenőrzés terén. Hátha több lesz a hozzászólás. :)))

kepi táska írta...

Kriszti, hiába a jó tervező és minta, kell a jó kivitelező is. Itt ebben nincs hiány. :-)
Nagyon szép a kendőd!
Mekkora lesz ha elkészül?

Kriszty írta...

Pontosan nem tudom, mert szabad választás a vége. Így a gombolyagomtól függ. Összesen volt 2 és most tartok az első kb 3/4 részénél. Nem lesz gigantikus de kb akkora igen, mint a kék-barnám.

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails