2013. június 23., vasárnap

Múzeumok éjszakája

Előre bocsátom soha többet. Jó volt szép volt, egyszer. Innentől ha valamit szeretnék megnézni, szánok rá időt és nem rohanok.
Tervbe vettük, hogy elmegyünk 6 helyre. Szerintetek? Noooormális? Ilyen futóművel? :)
Végül is leredukáltuk, mert a barlangkórháznál kapásból 3 és fél óra sorállás lett volna előttünk. Na tudod ki? Azt beszélgettük azurammal, hogy ez amolyan pipáljuk ki, hogy ez is megvolt dolog, mert most karszalaggal óccsóóóér bemehetsz.  És ez az amit nem játszunk többet. Inkább legyen több idő, magasabb jegyár, de kevesebb ember és tömeg.
Amúgy nem panaszkodom, szó sincs róla, mert élmény az volt, de nem mind pozitív.
Kezdtük a Hadtörténeti Múzeummal. Ott még nem volt tömeg szerencsére. De időben dupla ennyit el lehetett volna tölteni. Érdekes és szép kiállítás. Főleg azuramnak. A katona zenekart akik megnyitóval kedveskedtek le sem fotóztuk....ejnye....



Ez egy gyönyörű sakkészlet... a kedvencem innen










Innen átsétáltunk a Barlangkórházhoz ahol kilométeres sor állt. Köszöntük nem kértük.
Séta tovább Budavári barlang Panoptikum. Jóóóó nagyon és olyan hűvös volt, hogy jaaaaj de jóóó.
Opera kiállítás és Drakula téma. :)





















Ez után vissza a forróságba és cél a Széchenyi könyvtár. Itt szintén sokkal több időt el tudtam volna tölteni, mivel alapszakmám könyvkötészet és imádom a régi szép könyveket. Titkosan elárulom, megboldogult lánykoromban hívtak ide dolgozni, mint restaurátor a könyvkötő részre. Ez még a suli elvégzése után volt. Hogy miért nem mentem végül arra már nem emlékszem. De mekkora idióta voltam :)
Fotó nem készült csak az úton.


Kémmúzeum kimaradt. Következett a Terror Háza. Busszal át. Na ez az amit szívem szerint kihagytam volna. Ez is amolyan "divat megnézni" kategória... szerintem. Millióan voltak. Fülledt elviselhetetlen meleg. De volt egy tank amit lefotóztam, majd kimenekültünk.



Irány a Szépművészeti. Szerencsére itt nem volt sor állás. De amiket láttam, mindenért kárpótolt. Igaz szerintem negyedét nem láttuk. És tervem, hogy visszamegyek csak úgy, mert számomra lenyűgöző a sok gyönyörű festmény. Fotózni nem lehetett. Sajnos. 
Hajnal 3 körül értünk haza. És tényleg sok szép, és érdekes dolgot láttunk, de a tömeg ami hömpölygött mindenfelé kicsit lehangoló volt. 2 múzeum ki is maradt a szórásból, mert idő sem lett volna és kapacitás sem.
Múzeumok éjszakája részünkről is kipipálva de ahogy már írtam is, mostantól mindig egy lesz amire időt szánunk.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Látom rajtatok kívül másnak is eszébe jutott, hogy elmenjen erre a programra;-D
Amiket láttatok az szép és jó, nyugodt körülmények között azért más látni, meg ahogy az okosok monják feldolgozni ... Egyet is pont elég
Bár nem a múzeumok éjszakáján de a sziklakórházat volt szerencsém többször is megtekinteni, végigjárni EGYEDÜL. 2 éve újítottuk, karbantartottuk. Nagyon tetszett az eddigi legnagyobb múzeum emlékem, szinte hallottam a bombázást, az orvosok siető lépteit és az ápolónők nyugodt szavát....Utána olvastam pont az Emma regényeket Fábián Jankától ahol egy terjedelmes rész foglalkozik vele.
Szóval, Krisztike itt is voltatok... ne bánd voltak szép pillanatai is, nemigaz?;-)

Kriszty írta...

Nem bánom, bár még azóta is regenerálódom :) De valóban jó volt. Csak legkzelebb másképp csinálom.
Jó lehetett az a felújítás :)

Ide írhatsz nekem

krisztimaci@gmail.com

Keresés

Related Posts with Thumbnails